Ultimo
Escluso
E' nicu u picciriddu, prima chi ru manu caminava, e tu i rappressu a iddu a tinillu chi vraziteddi ca ci stavanu avuti avuti, dopo sulu cu na manuzza ca u tineva, e, ogni tantu iddu u picciriddu si isava a tistuzza, ti taliava e ti ririeva, poi si pigghiò i curaggiu e cu l'avutra manuzza circava i livariti chidda to ca u tineva. No amore, si nicu e iu mi scantu ca tu cari, tu ancora un lu capisci ca si cari ti struppiu assai. Vinciu u picciriddu,camina sulu ora, non sempri ma ogni tantu, ogni so passu e ritmatu ru stissu suonu ru me cori... cori ca sata ntallaria a taliallu..! sta cariennu PIGGHIALUU..!
ma u cori riri se penso che a ogni so passu iddu, u picciriddu, vinci.
E' piccolo il bambino, prima camminava con le due mani, tu di dietro a lui a tenerlo con le sua braccia che stavano alte alte, dopo solo con una mano che lo teneva, e, ogni tanto lui il bambino si alzava la testa, ti guardava e ti rideva, poi si pigliò di coraggio e con l'altra mano cercava di levarti la tua che lo teneva. No amore, sei troppo piccolo e io mi spavento se cadi,tu ancora non lo capisci che se cadi ti fai male. Ha vinto il bambino, cammina solo ora, non sempre, ogni tanto, ogni suo passo è ritmato dallo stesso suono del mio cuore, cuore che salta in aria...! prendilo sta cadendo...!
ma il cuore ride se penso che ad ogni suo passo, lui il bambino, vince.
ma u cori riri se penso che a ogni so passu iddu, u picciriddu, vinci.
E' piccolo il bambino, prima camminava con le due mani, tu di dietro a lui a tenerlo con le sua braccia che stavano alte alte, dopo solo con una mano che lo teneva, e, ogni tanto lui il bambino si alzava la testa, ti guardava e ti rideva, poi si pigliò di coraggio e con l'altra mano cercava di levarti la tua che lo teneva. No amore, sei troppo piccolo e io mi spavento se cadi,tu ancora non lo capisci che se cadi ti fai male. Ha vinto il bambino, cammina solo ora, non sempre, ogni tanto, ogni suo passo è ritmato dallo stesso suono del mio cuore, cuore che salta in aria...! prendilo sta cadendo...!
ma il cuore ride se penso che ad ogni suo passo, lui il bambino, vince.