Anzoleta

Stato
Discussione chiusa ad ulteriori risposte.

Bruja

Utente di lunga data
Ciao a tutti, mi son Azoleta me presento come tradita.
Ve conto i fatti….. el mè marjo l’è gondolier el porta in giro per i canaj de Venezia anco un fracco de done straniere ciò!
No xe almanco un mese ch’el me torna a casa tutto profumao, el saveva de violetta, con i’ oci svirgolaj e la faccia da mentecatto!
G’ho ditto ma cossa che te g’ha combinao? Elo successo qualcossa???
E lu èel me g’ha dito… niente anzoleta niente son stracco!!!
El ze stracco da un mese giusto giusto…. Mi g’ho fa le mie ricerche e g’ho capìo che el g'ha una donna……… la ze la badante della contessa Loredan, la sta ai Frari e quel fregnon de mio marjo el se g’ha fatto abbindolar.
El torna a casa ieri sera cantando la 'Biondina in gondoeta', el me dise che g’ho de stirarghe la camisa coi merletti che el g’ha un servizio per una gran dama che la vol andar alla Salute per un ex voto e poi a Torcello e la porta una sua parente baronessa……….. mi me do un gran da far per prepararghe tutto e la mattina g’ho tutto pronto a puntino.
Quando el va fora de ca’ mi me sento de andare a vèdere sta gran dama e cossa che ti vedo??!!
Quella starnazzada de oca padovana de badante tutta inghirlandada che la monta in gondoa………
Me son sentida tuta una rivoluzion drento e son corsa là, la g’ho tiraa fora de la gondola e l’ho buttada dentro l’acqua, cossì la se calma i bollenti spiriti con il Canal Grande e la lassa perdar mio marjo.
Quel che volevo saver da voialtri, disè che g’avarò delle noie per el bagno de quella bagasciona scostumàa , perché in caso ma trovo due o tre amiche lavandare che le possono testimoniar che la putèa la xe cascada da sola dentro l’acqua !
Grassie per la vostra attension e che la madonna ve protegga tutti; ma fàme saver qualcossa perché in caso ghe dò tante de quelle padellade al mè marjo che l' andrà elo a convinser quella smaldrassada che xe mejo che la tasa!! Podarìa semper confidarghe alla sua signora che la ruba sulla spesa ciò!
Ve salùo a tutti a sempre ai vostri comandi
Anzoleta del Campo Frari

Stato
Discussione chiusa ad ulteriori risposte.